Söndag

Så var det söndag igen då...
Imorgon börjar en ny arbetsvecka.

I fredags efter jobbet åkte vi ut till landet.
Mamma hade lagat god mat och vi myste mest, och spelade massa poker med grannarna.
Jag vann :)
Igår fick vi besök av ett par kompisar till familjen, så då grillade vi och åt ännu mera gott, och så spelade vi lite Texas.
Idag har vi bara tagit det lugnt, legat i soffan och kollat på film.

Nu börjar min kalender bli fullspäckad också..
Börjar på fredag med utgång med jobbet.
Först ska vi äta mat som vi caterat från vår catering-firma, sen bär det av till Blue Moon Bar igen, för denna gång har Fantastic Four skivrelease, och Birka är inbjudna.
Som förra gången är det "Den lilla svarta" som gäller, och det kommer bli superskoj :)
På lördag har jag och Jullan fått förtroendet att respresentera Birka Cruises på tjejmilen.
Så klockan 10.00 på lördag morgon ska vi befinna oss på Östermalms Ip, och göra reklam för företaget, och vi ska göra det så jävla bra!
Vi ska totalt äga!
Alla kommer vilja åka med oss.
På kvällen ska vi ut till landet, jag, Janis, Jullan och Danne och ha kräftskiva.

Men det bästa av allt!
Den 20 september ska jag och några från jobbet hoppa Fallskärm!
4019 meters höjd!
Helt sjukt.
Haha, jag fattar inte vad det är jag har gett mig in på, varje gång jag tänker på det rusar pulsen iväg och jag kippar efter andan som en liten guldfisk, men roligt kommer det bli, och jag kommer tjata om det så länge jag lever, (Om jag överlever). =)

Sist men inte minst bifogar jag några bilder från semestern, lite blandat :)




Uppklädda och fina, på väg på 40-årsskiva.


Party-x. Frida, Olle, Sanna och Adam


Party-x. Sebastian, Jullan och Helena


Syrran och jag på landet.


Schlager-Drottningarna!


Mamma och Annelie i Småland


Jag och Janis i Småland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0