Mitt sommarlov!

Hej alla underbara läsare!
Jag är nu tillbaka från mitt sommarlov, och därmed bloggandet.

Det blev så mycket alltong så jag har inte hunnit blogga.
Hade tänkt lägga upp massa fina bilder, men massa sidor är spärrade, så jag kommer inte åt mailen, så bilderna får komma ikväll.

Weekendkryssningen var helt underbar, och vi hade supermysigt.
Det var tio ggr bättre än en vanlig kryssning då man mest stressar runt, men nu kunde man bara ta det lugnt.
I Visby hyrde vi bil och åkte till Tofta.
Det var dock alldeles för varmt.
Och i Tallin blev det massa shopping, bla en jättefin 50-tals klänning och ett par svarta pumps.

När vi kom hem var det fortsatt kanonväder och två dagar spenderades på stranden.
Vi släpade med brasse-stolar och piknick och badade och solade massor med Jullan och Danne, Kicki och Simon, Sofie och Niklas.

Sen åkte vi på semester!
Blev en roadtrip neråt i landet, till Skåne, Växjö, Småland och Öland.
Hur mysigt som helst.
Hälsade på alla människor som är utspridda.

Och i fredags åkte vi på partykryssning med jobbet för att fira av sommarbarnen.
Var mycket trevligt. =)

Så nu var det måndag igen och visst har jag en liten klump i halsen, för att semestern är slut. :)

BIlder kommer ikväll när jag kommer hem.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0