Jag har klippt mig och skaffat mig ett jobb, typ...

Jobb har jag ju redan, men jag har faktiskt klippt mig, och färgat håret!
En hel decimeter är borta, och nu har jag värsta rock-frillan och det är superduper jättefint.

Idag är en tråkig dag, Jullan är inte på jobbet, det regnar ute och jag är på god väg att få migrän.
Men man ska alltid tänka positivt, alltid tänka Rosa som en god vän lärde mig ;)

Ikväll har jag bjudit bort oss på middag hos mamma, så jag slipper laga mat, haha.
Mycket trevligt.
Och imorgon ska ju jag och syrran parta med jobbet. Vi ska på Blue moon bar.

Har tyvärr inte så mycket mer roligt att skriva.
:)

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh jag tror att du är jättefin gumman! Längtar tills imorgon då jag är tillbaka med dig på jobbet igen! Kärlek till dig min sköna <3

2008-08-28 @ 16:32:47
URL: http://bejbie.blogg.se/
Postat av: Cissi

och när får man se den fina frillan?

hörru tjejen, nu får vi ordna upp det här: jag har fått någorlunda ordning på mitt liv så nu väntar jag mig bara en inbjudan till en vinkväll hemma hos dig ;) hehe!

pussar

2008-09-02 @ 13:53:07
URL: http://cilian.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0