Valborgsmässoafton!

Så var det Valborg..
Tiden bara rusar fram.

Jag är sjuk, så vår valborgsmässoafton kommer bli lugn.
Vi ska på grillkväll med några vänner, så det kommer bli supermysigt :)

Veckan har vart lugn, igår vaknade jag med världens migrän, och världens förkylning.
Tji fick jag för att jag trodde det var tillräckligt varmt att sitta utan jacka.
Nu är jag ledig torsdag och fredag, och så jobbar jag i helgen.
På lördag ska vi till Gröna Lund, första ggn på tre år.
Ska bli riktigt kul faktiskt!

Nu ska jag hoppa tillbaka till min plats i soffan under täcket och ladda inför kvällen så jag orkar vara social.

Ha en trevlig Valborg!


                                                       475399-15

Kommentarer
Postat av: Cissi

trevlig valborg på dig med =)
har suttit hemma hela kvällen, räckte att se på alla fulla människor som "vallfärdar" ner mot rålis och polisen, mammor på stan och ambulanser som tutar som tar hand om alla som inte mår så bra.. usch! dessutom regnar det ju!
aja, en lugn valborg e också bra =) krya på dig sötnos.
puss

2008-05-01 @ 00:28:38
URL: http://cilian.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0