På torsdag äts det ärtsoppa... Lalala

Våren är äntligen här !!
Och ingen är lyckligare än jag.
Varje dag den här veckan har vi ätit vår lunch ute på vår underbara terass på jobbet, och solat våra små vackra ansikten.

Igår hade min lilla lillasyster studentskiva.
Mamma och jag var där på middag innan, och det var mycket mycket trevligt.
Dock så fick jag migrän vid tio-tiden, så vid kvarti tolv åkte jag hem för jag mådde verkligen skit.
Sängen var för tillfället min lover.

Imorgon ska vi tjejorna på jobbet ut och klubba.
Vi ska samlas på kontoret och göra oss vackra, samt dricka vin, sen gå ut och äta, sen dricka drinkar och dansa.
Ska bli väääldigt kul, men jag är så satans trött, så det blir lite alkohol för min del.
Dessutom ska jag upp tidigt på lördag, eftersom min kusin Michelle ska konfirmera sig.

Sen bara måste jag självklart få ge lite credd till alla underbara på jobbet.
De har fått mig att bli 18 igen:)
Festar ju jämt nuförtiden.
Thnx!

Nej, det ska väl vara allt för denna gång tror jag.

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0