Måndag igen.........

Så var det måndag.
It sucks!
Positivt är att jag bara jobbar 2,5 dag denna vecka! :)

Helgen var bra, var ju ute i fredags.
Vi började på vår terass med massa mousserande, sen fortsatte vi till Stekpannan, där vi åt en smarrig middag, och sen gick vi till Golden hits.
Gissa om jag kommit till himmelriket när de bara spelar schlager!
Jag var så lycklig så jag nästan kissade på mig :)
Att komma in på Golden Hits har varit mitt mål sen jag var 14. (De har åldergräns på 26).
Helt underbart!

I lördags morse var det bara att kliva upp, (var fortfarande vinglig när jag gick upp), och göra sig skapligt fin för att sen åka till kyrkan och Michelles Konfirmation.
Att sitta bakfull i kyrkan är inte det bästa jag gjort..^^

Och igår var jag hundvakt åt Tjalle-Balle.
Världens finaste voffe-bebis.

Bifogar en bild från vår fina terass i fredags, och med vår vaktmästare Christer, som ville vara med på bild.


             image14
                            Från Vänster: Friday, Sanna-Banana, Christer, Kicks, Jullan och Helena.

Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

GISSA KÄNDISEN I MIN BLOGG & bli länkad av mig i fyra dagar HÄR: http://metrobloggen.se/queenie

2008-04-28 @ 13:15:46
URL: http://metrobloggen.se/queenie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0